Odkazy
- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
Aktuality
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
František Mariánek, 30. srpen 2008
dvouměsíčník SOS
dvouměsíčník SOS
Magazín se věnuje úrazovému pojištění a také radí finanční poradci
Článek : 83837 ; Vydáno : 27.8. 2008 ; Autor : hol
Již čtvrté letošní číslo spotřebitelského dvouměsíčníku SOS magazín právě vyšlo
. Jeho obsah odpovídá na trendy, které signalizují veškeré poradenské kanály SOS: stoupá počet problémů spojených s finančními otázkami. I proto je klíčový průzkum čtvrtého čísla SOS magazínu věnován pojištění, tentokrát úrazovému. Ale to není zdaleka všechno – o své zkušenosti např. s triky vůči spotřebitelům se v časopise dělí finanční poradci.
Zájmy všech poskytovatelů finančních služeb se shodují – chtějí stále nové klienty, vydělávat, prostě prodávat své finanční produkty. Jde jim vždycky o prospěch spotřebitelů? „V novém čísle SOS magazínu mají čtenáři šanci podívat se do zákulisí mnohamiliardového byznysu. Od finančních poradců, kteří nejlépe vědí, o čem mluví, se v novém čísle SOS magazínu dozvědí, jaké triky se používají,“ upozorňuje mluvčí SOS Ivana Picková.
Hlavní průzkum čísla je tentokrát věnovaný pojištění, a to úrazovému. Na co by lidé měli pamatovat, než se nechají pojistit? A jsou si opravdu jisti, že se pojistka vztahuje také na sporty, které čas od času provozují? V novém čísle SOS magazínu zjistí, jak to vypadá s úrazovým pojištěním pod spotřebitelskou lupou.
Psycholožka Iva Málková má velké životní téma – obezitu. S ní pomáhá bojovat spoustě klientů. A hned tak neskončí, protože ze statistik vyplývá, že se za posledních 10 let zdvojnásobil podíl dětí s extrémní obezitou. A jak paní Málková dodává, obezitu pomáhají utvářet zejména výrobci potravin a obchodníci. Jak nakupovat právě pod tímto úhlem? Rozhovor s Ivou Málkovou najdou čtenáři také v novém čísle SOS magazínu.
Už v loňském roce provedlo SOS celkem čtyři průzkumy kvality ovoce a zeleniny v našich obchodech a tržnicích. „Teď v létě jsme si průzkum zopakovali a zaměřili ho pouze na zeleninu. Jaký je stav na pultech našich obchodů, vidíme sami při každodenních nákupech. A jak jsou na tom v ostatních regionech? Je vidět zlepšení v porovnání s loňským rokem nebo situace zůstává stejná? Dočtete se opět v časopise,“ říká mluvčí SOS.
Více než půl roku platí i v naší republice evropská směrnice o nekalých obchodních praktikách. Co vlastně přinesla spotřebitelům? A je opravdu přínosem?
Výsledky členského průzkumu, novinky z regionů a další zajímavosti – to vše najdete ve 4. čísle časopisu SOS magazín, které právě vyšlo.
Předplatitelem SOS magazínu se může stát každý zájemce v rámci členství v SOS: ať ve Velkém či Malém balíčku získá kromě časopisu ještě řadu dalších členských výhod. Více na www.spotrebitele.info
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941 | www.spotrebitele.info, e-mail
Ivana Picková, tisková mluvčí, e-mail, tel.: 604 956 114
Zájmy všech poskytovatelů finančních služeb se shodují – chtějí stále nové klienty, vydělávat, prostě prodávat své finanční produkty. Jde jim vždycky o prospěch spotřebitelů? „V novém čísle SOS magazínu mají čtenáři šanci podívat se do zákulisí mnohamiliardového byznysu. Od finančních poradců, kteří nejlépe vědí, o čem mluví, se v novém čísle SOS magazínu dozvědí, jaké triky se používají,“ upozorňuje mluvčí SOS Ivana Picková.
Hlavní průzkum čísla je tentokrát věnovaný pojištění, a to úrazovému. Na co by lidé měli pamatovat, než se nechají pojistit? A jsou si opravdu jisti, že se pojistka vztahuje také na sporty, které čas od času provozují? V novém čísle SOS magazínu zjistí, jak to vypadá s úrazovým pojištěním pod spotřebitelskou lupou.
Psycholožka Iva Málková má velké životní téma – obezitu. S ní pomáhá bojovat spoustě klientů. A hned tak neskončí, protože ze statistik vyplývá, že se za posledních 10 let zdvojnásobil podíl dětí s extrémní obezitou. A jak paní Málková dodává, obezitu pomáhají utvářet zejména výrobci potravin a obchodníci. Jak nakupovat právě pod tímto úhlem? Rozhovor s Ivou Málkovou najdou čtenáři také v novém čísle SOS magazínu.
Už v loňském roce provedlo SOS celkem čtyři průzkumy kvality ovoce a zeleniny v našich obchodech a tržnicích. „Teď v létě jsme si průzkum zopakovali a zaměřili ho pouze na zeleninu. Jaký je stav na pultech našich obchodů, vidíme sami při každodenních nákupech. A jak jsou na tom v ostatních regionech? Je vidět zlepšení v porovnání s loňským rokem nebo situace zůstává stejná? Dočtete se opět v časopise,“ říká mluvčí SOS.
Více než půl roku platí i v naší republice evropská směrnice o nekalých obchodních praktikách. Co vlastně přinesla spotřebitelům? A je opravdu přínosem?
Výsledky členského průzkumu, novinky z regionů a další zajímavosti – to vše najdete ve 4. čísle časopisu SOS magazín, které právě vyšlo.
Předplatitelem SOS magazínu se může stát každý zájemce v rámci členství v SOS: ať ve Velkém či Malém balíčku získá kromě časopisu ještě řadu dalších členských výhod. Více na www.spotrebitele.info
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941 | www.spotrebitele.info, e-mail
Ivana Picková, tisková mluvčí, e-mail, tel.: 604 956 114
Hodnocení
=> průměr 068