- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
Webové stránky kraje mění svou podobu
Pilotní provoz zahájí v pondělí
„Máme spočítáno, že webové stránky Moravskoslezského kraje navštíví měsíčně přes sto tisíc uživatelů z více než 70 zemí světa – což je téměř stejný počet lidí, jaký fyzicky zavítá na krajský úřad za celý kalendářní rok,“ upozorňuje hejtman kraje Evžen Tošenovský a pokračuje: „Velice dobře si uvědomujeme, že internet patří k nejdůležitějším komunikačním prostředkům. Nové stránky proto nabízejí větší přehlednost, srozumitelnost a komplexní informace o regionu. Spoluvytvářejí image našeho kraje.“
Vylepšení stránek je součástí marketingové strategie MSK. Nové rozdělení vzniklo na základě průzkumu veřejného mínění a odráží slib značky kraje: nejlepší místo pro život, studium a volný čas.
Jak uvádí náměstek hejtmana pro ekonomický rozvoj Pavel Drobil, webový portál Moravskoslezského kraje reflektuje skutečné změny, které se v posledních dvou letech odehrávají v tomto regionu. „V rámci Marketingové strategie kraje je potřeba oslovit výraznou skupinu návštěvníků internetových portálů, tak abychom této skupině podali více informací o dění v našem kraji,“ říká náměstek Drobil a dodává: „Kromě toho je zapotřebí data na portálu udržovat aktuální.“
O KRAJI – Pokud se lidé chtějí dozvědět podrobnosti o Moravskoslezském kraji, právě zde najdou řadu informací o životě v regionu na pomezí Moravy a Slezska. Sekce obsahuje souhrn základních a praktických údajů od geografie, přes dopravu až po možnosti nakupování.
NÁVŠTĚVNÍK – Tato část je určena zejména těm, kteří se přijedou do kraje bavit. Přináší podrobnosti o tom, kde prožít aktivní či relaxační dovolenou, kam se zajet ubytovat, najíst nebo jaké památky si lze v kraji prohlédnout. Portál integruje celou řadu dalších aktivit například propojení s databází Tourdata.
STUDENT – Jak sám název vypovídá, je odkaz věnovaný možnostem studia, školám i projektům na podporu vzdělávání. Zde mohou uživatelé nalézt třeba odpověď na otázku: „Proč studovat v Moravskoslezském kraji?“
PONIKATEL – Strategická poloha, výrobní areály, technická infrastruktura a další předpoklady tvoří z Moravskoslezkého kraje vhodné místo pro podnikání s těmi nejlepšími předpoklady svého rozvoje. Tato sekce bude přinášet informační servis pro stávající podnikatele a investory, ale neopomene ani potřeby nových zájemců o podnikání v regionu.
VĚŘEJNÁ SPRÁVA – Obsahově téměř odpovídá původní webové prezentaci kraje. „Celá sekce věnovaná veřejné správě je přizpůsobena dynamické tváři nového portálu s optimalizovanou strukturou stránek. Občané tam najdou vše podstatné pro řešení životních situací např. Czech POINT,“ upřesňuje ředitelka Krajského úřadu Eva Kafková.
Doména Moravskoslezského kraje zůstává stejná www.kr-moravskoslezsky.cz.
Zpracovala: Barbara Odstrčilíková, tisková mluvčí