Renata Šarjaková, 5. prosinec 2007
Nová řada biovýrobků v Tecsu
129 výrobků v bio kvalitě z oblasti čerstvých a trvanlivých potravin uvádí Tesco pod vlastní značkou Tesco Organic, bio ovoce a zeleninu  pod značkou Tesco Bio. Tesco Organic je již šestou řadou výrobků privátní značky. 
„Průzkumy mezi našimi zákazníky ukazují, že lidé se stále častěji zajímají o to, co jí, jak jsou nabízené potraviny kvalitní, zdali jsou prospěšné pro jejich organismus, a v neposlední řadě také o to, odkud pochází. Odpovědí na tento trend jsou biopotraviny, a proto přicházíme s vlastní řadou výrobků v kvalitě bio, které nabídneme pod značkou Tesco Organic,“ uvádí Zuzana Hamplová, manažerka výrobků značky Tesco.
 
„Přes 40 z nabízených výrobků dovážíme z Anglie, zbytek z celkových 129 výrobků Tesco Organic pochází od českých dodavatelů“, dodává Jana Matoušková, Corporate Affairs Manager Tesco.
 
Nabídka bude obsahovat cereální výrobky, semínka a ořechy, několik druhů čajů a kávy, nápoje, rýži, těstoviny, olivové oleje, velký výběr čerstvého masa a uzenin, pečivo, ale také ovoce a zeleninu.
 
Tesco zákazníkům nabídne také biovíno z biosférické rezervace Pálava v odrůdách Malverina a Laurot. „Naší nabídkou jsme chtěli pokrýt co nejširší spektrum potravin, aby mohli zákazníci bez problémů zařadit biopotraviny do svého každodenního jídelníčku,“ informuje Zuzana Hamplová.
 
Biopotraviny z řady Tesco budou moci zákazníci rozeznat podle jednotného černo-zeleného obalu a výrazného loga „Tesco Organic“. Na většině výrobků bude uvedeno logo kontrolní organizace prokazující biopůvod, kterým je zelená zebra s nápisem „Produkt ekologického zemědělství“, platná pro Českou republiku, nebo zeleno-modré logo s nápisem „Organic Farming“ pro státy Evropské unie. „Výrobky Tesco Organic budou v našich prodejnách vystaveny v samostatných modulech. Chceme, aby je naši zákazníci snadno našli a aby byly jednoduše rozpoznatelné,“ doplňuje Zuzana Hamplová.
 
„Při vývoji nové řady Tesco Organic jsme se obrátili na české výrobce, pěstitele či chovatele,“ říká Hamplová, protože snahou společnosti Tesco bylo zajistit co nejvyšší počet výrobků pocházejících z České republiky, nicméně nebylo to možné u všech výrobků. Důvodem byla například nedostatečná kapacita českých výrobců nebo fakt, že některé plodiny nelze v České republice pěstovat.  Prioritou při výběru dodavatelů a biopotravin do byla kvalita výrobků a také doložení původu potravin, aby byla jistota, že se skutečně jedná o produkci z ekologického zemědělství.
 
České dodavatele se nepodařilo najít u kávy, džusů, limonád, sušenek a konzervované zeleniny.
 
Pro zákazníky jsou připraveny informační brožurky tištěné na recyklovaném papíře, v nichž se spotřebitelé doví, co jsou biovýrobky. Informace lze také získat ve speciální sekci na stránkách www.itesco.cz.
 

Hodnocení => průměr 057
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář