Odkazy
- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
Aktuality
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
Renata Šarjaková, 16. červenec 2007
Tisková zpráva Ministerstva zemědělství k národnímu projektu propagace biopotravin a ekologického zemědělství v ČR
Tisková zpráva Ministerstva zemědělství k národnímu projektu propagace biopotravin a ekologického zemědělství v ČR
Dne 12.7. 2007 vydalo Ministerstvo zemědělství ČR tiskovou zprávu z jednání Evropské komise dne 10.7. 2007 o schválení národního projektu propagace biopotravin a ekologického zemědělství v ČR.
V úterý 10. července 2007 schválila Evropská komise realizaci tříleté národní propagační kampaně na ekologické zemědělství a biopotraviny. Hlavním cílem kampaně je informovat spotřebitelskou veřejnost o principech a výhodách ekologického zemědělství, zvýšit stupeň znalosti o označování biopotravin a zvýšit spotřebu biopotravin v České republice.
Celkový rozpočet kampaně je cca 25 mil. Kč (865 511 EUR) na následující tři roky, 50% z této částky přispěje Evropská komise, zbývajících 50% bude financovat ze svého rozpočtu Státní zemědělský intervenční fond.
„Je to poprvé v historii českého ekologického zemědělství, kdy bude realizována dlouhodobá a profesionální státní propagační kampaň v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství,“ uvedl ministr zemědělství Petr Gandalovič.
Obsahem komunikační kampaně bude mimo jiné inzerce v tisku, billboardová kampaň, prezentace v médiích, ochutnávky biopotravin, prezentace na internetových stránkách, tisk informačních materiálů atd. Vzhledem ke svému rozsahu nebude kampaň obsahovat televizní reklamní spoty.
Realizace kampaně je v souladu s úkoly Akčního plánu ČR pro rozvoj ekologického zemědělství do roku 2010, který v březnu 2004 přijala vláda ČR.
Zdroj: Mgr. Ilona Chalupská
ředitelka odboru komunikace MZe
Hodnocení
=> průměr 107