- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
Český trh s biopotravinami 2007
Český trh s biopotravinami razantně roste, jen rok 2006 přidal na objemu 49 %. Do roku 2011 by měl ze současných 760 mil. Kč dosáhnout hodnoty 3,2 mld. Kč, což představuje 35% růst ročně.
V ročence, kterou vydal Mgr. Tom Václavík z agentury Green marketing, najdete mj. odpovědi na 6 stěžejních otázek:
? Jaký byl rok 2006 a kam trh bude dále směřovat
? Jaké jsou hlavní trendy ve světě
? Jaké překážky brání většímu objemu výroby biopotravin v ČR
? Ve kterých kategoriích je největší potenciál
? Kdo a kde nakupuje u nás biopotraviny
? Jaké příležitosti nabízí náš trh
Kapitoly ročenky se zabývají:
• Ekologickým zemědělstvím a biopotravinami ve světě
• Vývojem politické situace v oblasti ekologického zemědělství v Evropě a v ČR
• Ekologickým zemědělstvím v ČR
• Zpracováním bioproduktů a výrobou biopotravin
• Maloobchodním prodejem biopotravin
• Spotřebiteli biopotravin
Ročenka dále obsahuje čtyři případové studie firem, které v loňském roce oslavily největší úspěch: Mlékárna Valašské Meziříčí (vítěz soutěže Biopotravina roku 2006 za bio kysaný nápoj s probiotickou kulturou), Biozelenina Velehrad (největší a nejúspěšnější výrobce a prodejce biozeleniny v Čechách), Biopekárna Zemanka (jediný český loni nově vzniklý výrobce) a dm-drogerie (drogistický řetězec, který má ve svém sortimentu neuvěřitelných 240 položek biopotravin).
Poprvé je rovněž uveden přehled českého trhu s kontrolovanou přírodní kosmetikou.
Cena publikace, kterou si můžete objednat na adrese tom@greenmarketing.cz, je 1990 Kč za kus (je možná množstevní sleva).
Zdroj: Mgr. Světluše Bodoková