Renata Šarjaková, 23. duben 2007
Český trh s biopotravinami 2007
Prezentace ročenky a ukazatelů o tom, jak český trh s biopotravinami roste.
Český trh s biopotravinami 2007
Poslat článek emailem Vytisknout článek Článek : 58627 ; Vydáno : 23.4. 2007 - Dnes ; Autor : Mgr. Světluše Bodoková ; Zdroj : ÚZPI
Prezentace ročenky.

Český trh s biopotravinami razantně roste, jen rok 2006 přidal na objemu 49 %. Do roku 2011 by měl ze současných 760 mil. Kč dosáhnout hodnoty 3,2 mld. Kč, což představuje 35% růst ročně.

V ročence, kterou vydal Mgr. Tom Václavík z agentury Green marketing, najdete mj. odpovědi na 6 stěžejních otázek:

? Jaký byl rok 2006 a kam trh bude dále směřovat
? Jaké jsou hlavní trendy ve světě
? Jaké překážky brání většímu objemu výroby biopotravin v ČR
? Ve kterých kategoriích je největší potenciál
? Kdo a kde nakupuje u nás biopotraviny
? Jaké příležitosti nabízí náš trh

Kapitoly ročenky se zabývají:

• Ekologickým zemědělstvím a biopotravinami ve světě
• Vývojem politické situace v oblasti ekologického zemědělství v Evropě a v ČR
• Ekologickým zemědělstvím v ČR
• Zpracováním bioproduktů a výrobou biopotravin
• Maloobchodním prodejem biopotravin
• Spotřebiteli biopotravin

Ročenka dále obsahuje čtyři případové studie firem, které v loňském roce oslavily největší úspěch: Mlékárna Valašské Meziříčí (vítěz soutěže Biopotravina roku 2006 za bio kysaný nápoj s probiotickou kulturou), Biozelenina Velehrad (největší a nejúspěšnější výrobce a prodejce biozeleniny v Čechách), Biopekárna Zemanka (jediný český loni nově vzniklý výrobce) a dm-drogerie (drogistický řetězec, který má ve svém sortimentu neuvěřitelných 240 položek biopotravin).

Poprvé je rovněž uveden přehled českého trhu s kontrolovanou přírodní kosmetikou.

Cena publikace, kterou si můžete objednat na adrese tom@greenmarketing.cz
,  je 1990 Kč za kus (je možná množstevní sleva).
Zdroj: Mgr. Světluše Bodoková


Hodnocení => průměr 111
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář