František Mariánek, 22. červen 2015
KURSY.CZ

Kalendář seminářů č. 26/15

Kalendář seminářů

 

Kalendář seminářů č. 26/15

 

        SEMINÁŘE    |    CERTIFIKOVANÉ    |    KONFERENCE    |    ON-LINE SEMINÁŘE    |    VIDEA    

 




Eva Slavíková
projekt manager
www.kursy.cz

 

vítám Vás u dalšího čísla Kalendáře seminářů. Dnes je 22. června 2015, svátek slaví Pavla a před námi je příjemné období prázdnin, dovolených a teplého počasí. Ideální čas si trochu oddychnout a nabrat novou energii do dalších měsíců. Pokud byste však klidnější období chtěli využít pro návštěvu odborného školení, samozřejmě i v letních měsících si z naší nabídky vyberete. 

Jak prosadit organizační změny ve firmě? Přesně to Vám poradíme na stejnojmenném semináři, který se uskuteční v červenci. Lidé nemají rádi změny, ale ty jsou někdy nezbytné a nevyhnutelné. Na semináři Jak prosadit organizační změny ve firmě zjistíte, jak připravit a prosadit organizační změnu ve firmě tak, aby jí zaměstnanci, kolegové, podřízení, přijali za svou.

K 1. červnu nabylo účinnosti hned několik změn v oblasti chemické legislativy. Co se změnilo v nařízení CLP, jaké je nový formát bezpečnostního listu pro látky a směsi a co mění poslední novela chemického zákona Vám řekneme na semináři Chemická legislativa aktuálně.

Z naší nabídky seminářů jsem pro Vás vybrala:

Semináře na poslední chvíli

út 23.6.

Jak úspěšně komunikovat a řídit vztahy se zákazníky

st 24.6.

Zatřiďování majetku a služeb z pohledu daňových zákonů 2015

čt 25.6.

Zákon o odpadech - aktuální legislativa roku 2015

st 1.7.

Zákoník práce se zaměřením na právní minimum pro personalisty 2015

pá 3.7.

Účtování dlouhodobého majetku v příkladech 2015

více seminářů

Představujeme

 


Školení Jak úspěšně komunikovat a řídit vztahy se zákazníky

Chcete se dozvědět, jak úspěšně komunikovat a řídit vztahy se zákazníky? Potom se přihlaste na náš seminář, na kterém se seznámíte nejen s komunikací při prodeji, ale i s pravidly dlouhodobé komunikace se zákazníky. Kurz Vám rovněž srozumitelnou formou ukáže, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.

Podrobnosti ZDE.

Nové semináře

Pracovněprávní problematika - personalistika - rekvalifikační kurz pro začínající mzdové účetní certifikovaný MŠMT

IFRS v praxi - dvoudenní

Právní minimum pro malé a střední podnikatele - týdenní kurs

ISO 50001:2012 a energetický audit podniků - Systémy managementu hospodaření s energií

"Chuťovky" z oblasti DPH, daní a účetnictví - třídenní

více seminářů

Top semináře

po 13.7.

Předcházení pracovním sporům se zaměstnanci, kontroly inspektorátu práce

čt 16.7.

Chemická legislativa aktuálně

po 20.7.

Personální agenda krok za krokem

po 20.7.

Aplikace novely zákona o DPH 2015 a informací GFŘ s důrazem na poznatky praktických problémů

po 27.7.

Úraz zaměstnance mimo řádnou pracovní dobu

po 17.8.

Zaměstnávání cizinců a vysílání zaměstnanců do zahraničí - výklad z pohledu zákona o dani z příjmů a smluv o zamezení dvojího zdanění

více seminářů

Daně, účetnictví

 

Mzdy, personalistika

 

Právo, řízení

 

Obce, školství

Nezisková sféra

 

Zdravotnictví

 

Stavebnictví

 

Výroba, doprava

BOZP, ekologie

 

Počítače

 

Všechny obory

Hodnocení => průměr 145
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář