- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
nabídka školení
Vážená paní, vážený pane,
rádi bychom Vás pozvali dne 8.4.2013 na seminář "PRACOVNĚLÉKAŘSKÉ SLUŽBY, POVINNOSTI ZAMĚSTNAVATELE, ZDRAVOTNÍ ZPŮSOBILOSTI K VÝKONU PRÁCE, ÚRAZOVÉ POJIŠTĚNÍ - ZÁSADNÍ ZMĚNY OD 1.4.2013"
Seminář je určen pro personalisty, vedoucí pracovníky, osoby zabývající se prevencí rizik na pracovištích, podnikatele – budoucí zaměstnavatele, ale i mzdové účetní zabývající se touto problematikou. Cílem semináře je seznámit shora dotčené s významnými změnami v oblasti pracovnělékařské služby od roku 2013, a navazujícími právními předpisy v rámci komplexní zdravotní reformy.
Školením Vás bude provázet Zdeněk Křížek, zkušený lektor v oboru mzdové a personální problematiky.
Cena semináře 990 Kč bez DPH.
Od 1.3.2013 je naše společnost plátcem DPH. Našim registrovaným klientům - neplátcům DPH poskytujeme slevu z ceny v hodnotě rovnající se výši DPH ze základní ceny semináře. V ceně jsou zahrnuty materiály pro posluchače, bohaté občestvení (5 druhů kávy, nealko nápoje,obložené chlebíčky, sladké pečivo, dezert) a dárek pro každého posluchače.
Podrobné informace týkající se školení naleznete v níže uvedeném letáku, popř.ZDE
Od 1.4.2013 - změna místa konání seminářů: HARMONY Club Hotel Ostrava, 28. října 1263/170 , Ostrava-Mariánské Hory
Pokud již máte potvrzenou rezervaci na tento seminář, považujte tento email pouze jako jednu z našich dalších nabídek.
V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte prostřednictvím přihlášky na našich webových stránkách http://www.accontconsulting.cz/, popř. emailem, či telefonicky.
S pozdravem
|
Radka Bartusková jednatelka společnosti ACCONT Consulting, s. r. o. |
PRACOVNĚLÉKAŘSKÉ SLUŽBY, POVINNOSTI ZAMĚSTNAVATELE, ZDRAVOTNÍ ZPŮSOBILOSTI K VÝKONU PRÁCE, ÚRAZOVÉ POJIŠTĚNÍ - ZÁSADNÍ ZMĚNY OD 1.4.2013R. 2013 |
Další připravované semináře na měsíc duben 2013 | |
Termín |
8.4.2013 |
12.4.2013 POHLEDÁVKY A ZÁVAZKY Z OBCHODNÍCH VZTAHŮ V ÚČETNICTVÍ S VAZBOU NA DAŇ Z PŘÍJMŮ Lektor: Ing. Dagmar Procházková, auditorka, ABC.AUDIT, s.r.o. , Ing. Martin GORČÍK, specialista na danou problematiku, dlouholetá praxe na Finančním ředitelství v Ostravě více informací: ZDE 22.4.2013 INTRASTAT OD A DO Z Lektor: Ing. Lenka Sabelová, specialista na legislativu v oblasti cel, daní při dovozu a vývozu, Extrastatu a Intrastatu, spoluautorka odborné publikace Meritum - Clo (nakladatelství ASPI) více informací: ZDE 28.4.2013 VEDENÍ ÚČETNICTVÍ NESTÁTNÍCH NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ Lektor: Ing. Dagmar Beránková,auditorka a daňová poradkyně, specialista v oboru více informací: ZDE nabídku seminářů na KVĚTEN 2013 naleznete |
Časový rozvrh |
09:00 - 14:00 hodin (prezentace od 8,30 hod.) | |
Lektor |
Zdeněk Křížek, zkušený lektor v oboru mzdové a personální problematiky | |
Kód semináře |
2013 | |
Cena semináře |
990 Kč (nejsme plátci DPH) | |
Program |
Seminář je určen pro personalisty, vedoucí pracovníky, osoby zabývající se prevencí rizik na pracovištích, podnikatele – budoucí zaměstnavatele, ale i mzdové účetní zabývající se touto problematikou. Cílem semináře je seznámit shora dotčené s významnými změnami v oblasti pracovnělékařské služby od roku 2013, a navazujícími právními předpisy v rámci komplexní zdravotní reformy.
| |
Místo konání |
HARMONY Club Hotel Ostrava, 28. října 1263/170 , Ostrava-Mariánské Hory | |
Spojení MHD |
spojení MHD: autobusem č. 39 - zastávka Dům energetiky | |
Parkování |
Hlídané hotelové parkoviště – pro účastníky seminářů je zajištěna cena 30 Kč/den | |
V ceně semináře je zahrnuto Co nabízíme navíc? |
· studené občerstvení (obložená bageta, chlebíčky, dezert, nabízíme 5 druhů kávy, 5 druhů čajů) · studijní či pracovní materiál zpracovaný přednášejícím (u vybraných a označených seminářů) · prodej odborné literatury na semináři · zvýhodněné flexi balíčky pro stálé klienty · WIFI připojení k internetu · dárek pro každého účastníka · věrnostní program pro stálé zákazníky | |
Kontakt |
ACCONT Consulting, s.r.o. Volgogradská 2413/88, 700 30 Ostrava-Zábřeh |