Renata Šarjaková, 6. červen 2024
Příručka pro publicitu Strategického plánu SZP na období 2023–2027 (verze 2)

Zveřejňujeme 2. verzi Příručky pro publicitu.

 

 

V rámci aktualizace dochází zavedení možnosti použít pro přípravu nástrojů povinné publicity generátor povinné publicity, který spravuje Ministerstvo pro místní rozvoj. To sníží administrativní zátěž příjemců dotace a také chybovost při zajišťování povinné publicity. Dále bylo upřesněno období povinné publicity pro intervenci 49.75 - Zahájení činnosti mladého zemědělce a došlo k dalším drobným formálním zpřesněním textu. Úpravy jsou pro přehlednost zveřejňovány také v dokumentu v režimu změn.

Současně si dovolujeme upozornit na povinnost, aby logo Evropské unie bylo vždy největší z použitých log. Poměřuje se skutečně viditelná část loga (tedy vlastní vlajka EU na výšku), ne plocha, kterou logo zaujímá v digitální podobně.


Přílohy:
Příručka pro publicitu Strategického plánu SZP na období 2023–2027 (verze 2, čistopis) ke stažení (pdf, 484 kB)
Příručka pro publicitu Strategického plánu SZP na období 2023–2027 (verze 2, revize) ke stažení (pdf, 641 kB)

 

Hodnocení => průměr 237
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář