Úvodní stranaZprávyObecné informace
Strategie ochrany biologické rozmanitosti ČR
Renata Šarjaková, 4. červenec 2014
Strategie ochrany biologické rozmanitosti ČR

Strategie ochrany biologické rozmanitosti ČR


ROZKVETLÁ KNIHOVNA 2014 - 3. ročník!
Renata Šarjaková, 4. červenec 2014
ROZKVETLÁ KNIHOVNA 2014 - 3. ročník!

ROZKVETLÁ KNIHOVNA 2014 - 3. ročník!


Státní politika životního prostředí České republiky 2012 - 2020
Renata Šarjaková, 4. červenec 2014
Státní politika životního prostředí České republiky 2012 - 2020

Státní politika životního prostředí České republiky 2012 - 2020


  Ministr jednal s řetězci
František Mariánek, 14. červen 2014
Ministr jednal s řetězci
Ministr zemědělství Marian Jurečka se v tomto týdnu sešel se zástupci největších obchodních řetězců v České republice.

Aktuální doporučení - PRAVIDLA ZÁKLADNÍ HYGIENY PŘI ZÁPLAVÁCH
Renata Šarjaková, 5. červen 2014
Aktuální doporučení - PRAVIDLA ZÁKLADNÍ HYGIENY PŘI ZÁPLAVÁCH

Zde naleznete základní pravidla, která je třeba dodržovat z hlediska ochrany zdraví v povodních zasažených oblastech. Jedná se o primární hygienická doporučení pro úklid zaplavených obydlí, použití potravin z těchto oblastí, pravidla pro likvidaci plísní, desinfekce oděvů a prádla apod.


 

Domácí květiny s logem Česká květina
Renata Šarjaková, 6. květen 2014
Domácí květiny s logem Česká květina
S velkým zájmem médií se setkala tentokrát tisková konference Svazu zahradníků a floristů ČR spolupořádaná s výstavištěm Flora Olomouc, která se uskutečnila 16. dubna v sídle Agrární komory ČR v Praze ve Štěpánské ulici.

Ředitel NZM jmenován
František Mariánek, 29. duben 2014
Ředitel NZM jmenován
Ministr Marian Jurečka jmenoval ředitele Národního zemědělského muzea

Statistika & My - časopis ČSÚ rok 2014
Renata Šarjaková, 23. duben 2014
Statistika & My - časopis ČSÚ rok 2014
Statistika & My - časopis ČSÚ rok 2014

Čeští květináři mají novou marketingovou značku pro své výpěstky
Renata Šarjaková, 22. duben 2014
Čeští květináři mají novou marketingovou značku pro své výpěstky
Tuzemští květináři mají novou marketingovou značku, kterou začali označovat své výpěstky.

Česká květina chce znovu dobýt trh
Renata Šarjaková, 22. duben 2014
Česká květina chce znovu dobýt trh

Na správném místě, ve správný čas a ve správné kvalitě mají být květiny, které na náš trh dodávají tuzemští pěstitelé, označené logem Česká květina. Za iniciativou, jež má podpořit návrat naší země k heslu „Co je české, to je hezké“ stojí Svaz květinářů a floristů České republiky.


Úvodní stranaZprávyObecné informace