apic-ak.cz, 10. únor 2006
Promoce pro zemědělské produkty

EU bude financovat 25 programů v členských zemích. Komise vybrala a schválila 12. ledna 25 programů, prováděné ve 14 zemích, které mají za úkol informovat o zemědělských produktech zajistit jejich promoci v EU. Na to je připraven rozpočet 51 m€, programy jsou financovány z poloviny EU.

25 programů, které byly vybrány jsou představeny Belgií, Německem, Řeckem, Kyprem, Španělskem, Francií ( 4), Itálií, Maďarskem, Rakouskem, Holandskem, Polskem, Švédskem, Finskem a UK.

Zahrnují produkty bio, kvalitní zemědělské produkty, oleje, mléko a mléčné produkty, sýry, maso, vína, ovoce a zeleninu, květiny a brambory. Provádění je v průběhu jednoho až tří let.

Tyto programy představují druhou sérii pro 2005, první byla schválena v červnu 2005. Rozpočet EU na 2005 pro promoci zemědělských produktů byl 48,5 m€.

EU financuje akce, které pomáhají poznat produkty a potraviny, propagovat prodej na vnitřním trhu EU, od roku 2001. Mohou mít formu veřejných vztahů, promoce, reklama, vše co pomůže vyjádřit zvláštnosti výhod unijních produktů, co se týče kvality, hygieny, bezpečnosti, výživnosti, označení, ochrany zvířat a ochrany prostředí. Profesionální organizace, které mají zájem mohou podat návrhy ve svých zemích do 30. listopadu každého roku.


Hodnocení 1 | 2 | 3 | 4 | 5 => průměr 109
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář