Renata Šarjaková, 2. prosinec 2014
SOUTĚŽ O CENU SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE MÁ SVOJE VÍTĚZE
Třináctý ročník ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje, kterou vyhlásilo Sdružení českých spotřebitelů, má svoje vítěze.

Záštitu nad letošním ročníkem soutěže, která byla vypsána v celém regionu pro všechny obory podnikání a konala se také v Jihočeském, Karlovarském, Ústeckém, Královéhradeckém a Jihomoravském kraji, převzal moravskoslezský hejtman Miroslav Novák.  Projekt je realizován s finanční podporou Moravskoslezského kraje.

Prestižní ocenění se vítězům uděluje na dva roky. Potvrzuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.

„Naší prioritou je podporovat kvalitu, rozvoj podnikavosti a konkurenceschopnosti v regionu. Jedna definice říká, že kvalita rovná se spokojený zákazník. Tedy spotřebitel, který se vrací ke stejnému výrobku nebo značce. Proto podporujeme soutěž, která zvýší povědomí o podnikatelích schopných náročné požadavky zákazníka uspokojit, uvedl moravskoslezský hejtman Miroslav Novák.

Ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje dnes (1. 12.) vítězům – dvanácti podnikatelům - slavnostně předal hejtmanův náměstek pro sociální záležitosti a kulturu Svatomír Recman. „Ochranu spotřebitele vnímáme jako nedílnou součást regionální politiky, jako jeden z nástrojů zvýšení úrovně hospodářské a sociální soudržnosti. Jsem rád, že firem, které by splnily podmínky k získání ceny Spokojený zákazník v Moravskoslezském kraji, je hodně a odborná komise měla těžký výběr,“ konstatoval náměstek moravskoslezského hejtmana Svatomír Recman.

„Komise vybírala vítěze ze šestatřiceti podnikatelských subjektů, které spokojení zákazníci na cenu letos navrhli. Dosavadní zkušenost ukázala, že ocenění si podnikatelé velmi váží, stejně jako pozvání k osobnímu převzetí ceny, uvedla vedoucí odboru vnitra a krajského živnostenského úřadu, předsedkyně odborné komise v Moravskoslezském kraji Věra Dostálová.

 


Přiložené dokumenty:
Spokojený zákazník
Hodnocení => průměr 179
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář