František Mariánek, 30. květen 2015
Humor nebo tragédie?
Padl další trest za klamání spotřebitelů.
 Kauflandu byla uložena pokuta za to, že označoval českou vlajkou a nápisem "Čerstvé z ČR" zboží, které od nás nepocházelo. Je už druhou společností, která pokutu za podobný problém dostala - tou první byl Penny Market. Až potud jde rozhodně o dobrou zprávu.

Co je na situaci mnohem horší - a dá se říct skoro směšné - jsou výše uložených pokut. Kaufland je v žebříčku supermarketů v České republice z pohledu zisku na druhém místě, vydělal v loňském roce 1,6 miliardy korun a tržby dosáhly 44 miliard. Pokuta za klamání spotřebitele z NEDBALOSTI mu byla vyměřena ve výši 400 tisíc korun. Penny market před tím dostal za podobné jednání pokutu 600 tisíc korun.

V souvislosti s tím, že sněmovna opět odložila projednávání zákona o významné tržní síle a zdá se, že se pravice snaží projednávání tohoto zákona zabránit obstrukcemi, říkáme tím vlastně : dělejte si co chcete. Jste beztrestní!
-JS-

Zpracováno SCHP 29.května 2015
www.schpcm.cz
info@schpcm.cz


Hodnocení => průměr 054
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář