- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
Agrární komora má svůj pravidelný pořad v regionální televizi
V neděli 16. 2. v 19.20 hod. v pořadu Regionální televize na všech vysílacích kanálech jednotlivých regionů byl odvysílaný 25 minutový Zemědělský magazín. Připravila jej ing. Eugenie Línková, mediální zástupce AK ČR, spolu s redaktorem Vítem Smrčkou. Představili tak ukázku regionálních stánků agrárních komor s nabízenými krajovými specialitami a to jak při příležitosti Země živitelky, tak Zahrady Čech a dílčím způsobem nechali představit své firmy Petrou Krausovou z firmy LoPe Fruit ze severních Čech a Vlastimilem Chovanečkem z rodinné řeznické firmy z Litoměřic. Vítězné Regionální potraviny a tuto soutěž zajímavým způsobem komentovala ředitelka OAK Most Ludmila Holadová.
Doposud byly tyto pořady na DVD jako součást magazínu AGRObase. Od roku 2014 budou v pravidelných vysílacích časech, vždy v podvečer v neděli, jednou za dva měsíce. Je to pořad zaměřený na propagaci ekologického zemědělství a agrární firmy produkující vítězné regionální potraviny vzešlé ze soutěží, které před 9 roky nastartovaly právě jednotlivé regionální agrární komory. Pořad je hrazen z fondu vytvořeného společně AK ČR a řetězcem Billa, který se před 3 roky jako jediný přihlásil k podpoře českých potravin a začal českými bio potravinami ve své síti nahrazovat dosavadní zahraniční značky. Je to případ bio jogurtů z Valašského Meziříčí a Olmy Olomouc, tvrdých sýrů z Velkého Meziříčí, českého masa, které ze 100 % nahradilo v Bille maso z dovozu a jmenovat lze dál. Tento pořad je dalším cíleným reklamním krokem na podporu české produkce, českých farem a českých regionálních potravin. K pravidelným stránkám AK ČR v deníku Právo, ve vysoko nákladovém magazínu pro ženy Knihovnička recepty a v příloze magazínu AGRObase tak přibylo další medium, kde díky AK ČR běží cílená a pravidelná podpora českých farem a producentů jedinečných regionálních specialit.
zdroj: Eugenie Línková