František Mariánek, 3. květen 2010
Bio-info

Info portál pro snadnější marketing biopotravin

Zpravodaj

Bio-info

27. 4. 2010

Nové články:


Z domova

Adresář Kam pro bedýnky ukazuje lidem cestu k jídlu z blízka

Adresář Kam pro bedýnky, obsahující kontakty na téměř 30 farmářů a bioklubů, kteří v České republice provozují tak zvané bedýnkové systémy dodávky čerstvých zemědělských produktů přímo konečným zákazníkům, dnes zveřejnily web portály Bio-info.cz, Biospotřebitel.cz a ekologická organizace Hnutí Duha.

22.dubna slavíme Den Země

V roce 1969 si americký senátor Gaylord Nelson udělal výlet do Santa Barbary, kde uviděl velkou ropnou skvrnu. po návratu do Washingtonu navrhl zavést národní svátek oslavující zemi. Od roku 1990 je 22. duben mezinárodní Den Země.

Ze světa

Eurobarometr: Evropané nejsou dobře informováni o úbytku biologické rozmanitosti

Evropská komise zveřejnila průzkum Eurobarometru, podle něhož mnoho Evropanů neví, co si má pod pojmem biologická rozmanitost představit, a zároveň se domnívá, že nemá dostatečné informace o úbytku biologické rozmanitosti.

USA: spotřeba biopotravin vloni rostla o více než 5 procent

Podle právě zveřejněné zprávy „ 2010 Organic Industry Survey“ dosáhl v roce 2009 celkový obrat s bioprodukty v USA 26,6 miliardy dolarů, což je o 5,3 procenta více než v roce 2008. Obrat biopotravin dosáhl 24,8 miliardy dolarů, zbývajících 1,8 miliardy patřilo obratu s nepotravinářskými bioprodukty.

Trvalá udržitelnost

FachPack 2010: Trvalá udržitelnost – více než jen otázka image?

Širokou paletu obalových řešení předvede více než 1 300 vystavovatelů na veletrhu FachPack 2010 v době od 28. do 30. září na norimberském výstavišti.

Z výzkumu

Podle průzkumu T-Mobile Češi v ekologii spoléhají na firmy

Exkluzivní průzkum, který pro operátora T-Mobile na konci března vypracovaly agentury Simply5 a g82, odhaluje, jaký je vztah Čechů k ekologii a trvalé udržitelnosti.

Štěstí: žádné nákupy nejsou nutné, říká studie

Podle posledních průzkumů je klíčovým faktorem při hledání štěstí něco mnohem dostupnějšího, než co nám slibují reklamy – jednoduše řečeno, štěstí spočívá v prožitcích a nových zkušenostech.


Hodnocení => průměr 093
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář