František Mariánek, 12. leden 2010
Bio-info

Info portál pro snadnější marketing biopotravin

Zpravodaj

Bio-info

12. 1. 2010

Konference BIO Summit 2010 obohacena o problematiku LOHAS a rozšířena i na nepotravinářské obory - Využijte mimořádných slev Very Early Birds! Ušetříte 2 000 Kč. Registrace online na www.biosummit.cz.

Nové články:


Z domova

Bio Summit s rozšířeným tematickým záběrem: LOHAS aneb zdravý a udržitelný životní styl

Přesně za tři měsíce se v Praze sejdou všichni, kterým není lhostejný budoucí vývoj maloobchodního trhu a uspokojování potřeb svých zákazníků trvale udržitelným způsobem. 8. dubna 2010 se v Praze uskuteční již 4. ročník konference Bio Summit, jehož obsah má letos širší zaměření přesahující rámec potravinářského trhu.

Kalendář akcí na měsíc leden 2010

Ústav zemědělské ekonomiky a informací vydává každý měsíc přehled akcí, zaměřených na oblast vzdělávání v oboru zemědělství, turistiky, lesnictví, potravinářství a ochrany životního prostředí. Seznam také obsahuje přehled výstav.

Kompletní návod k vytvoření Ekozahrady

Nakladatelství Smart Press vydalo nedávno knihu Kompletní návod na vytvoření Ekozahrady a rodového statku. Její autor, Jaroslav Svoboda, v ní představuje podrobný návod, jak vytvořit zahradu, která se stará sama o sebe a příliš vás k tomu nepotřebuje, a přitom vám přináší spoustu plodů a radosti.

Prof. Götz Werner klíčovým řečníkem Retail Summitu 2010

Maloobchodní trh se nachází ve velmi těžké vývojové fázi, která neskončí ani po bezprostředním odeznění hlavních dopadů globální krize. Většina expertů se shoduje na tom, že budoucí trh bude velmi náročný a uspějí na něm jen ti hráči, kteří budou mít jasnou vizi, podnikavého ducha a pevné hodnoty.

Biovíno

Vino vero čili Víno věrohodně I

V  několika článcích vám Bio-info představí pohled Bogdana Trojaka na současnou situaci v oblasti vín a vinohradnictví. Bogdan Trojak je moravský básník, spisovatel a vinař. 

Ze světa

Zdrženlivost a etika budou v roce 2010 ovlivňovat nákupní chování

S tím, jak se ekonomika postupně vzpamatovává z loňské velké krize, jsou očekávány změny v chování spotřebitelů: podle nedávného průzkumu veřejného mínění budou v roce 2010 britští a američtí spotřebitelé při nákupu potravin a nápojů věnovat mnohem větší pozornost transparentnosti a etické zodpovědnosti.

Německo: Růst tržeb v maloobchodu s biopotravinami

První tři čtvrtletí roku 2009 byly pro německé velkoobchodníky s biopotravinami pozitivní. Za tuto dobu dosáhl růst jejich tržeb 6 % dosáhnout a zobchodovali přibližně 628 milionů EUR.

REWE používá sociální marketing

Německý obchodní koncern REWE, který v České republice provozuje síť supermarketů Billa a Penny, uspořádal v Německu dobročinnou akci, která dalece překonala svá očekávání.

Nizozemí: Naturwinkel je fenomén

Govert Baanders (32 let) se své bioprodejně věnuje každý den již 10 let. Až do začátku roku 2009 to znamenalo starat se o 60 m 2 velkou prodejnu biopotravin v centru Amsterodamu. 5. března 2009 však udělal velký krok ve svém podnikání, když otevřel 50 metrů od svého starého obchodu 500 m 2 velký supermarket s biopotravinami.

Bio kariéra

Hledáme manažera/manažerku Marketingu

Bio tržiště

Bio sazenice z Velehradu

Poptávka metrážové biobavlny

Nabízíme biobedýnky

 

Odhlásit zasílání novinek můžete prostřednictvím této stránky. Tato zpráva je rozesílána programem, bez lidského zásahu. Neodesílejte, prosím, na tuto e-mailovou adresu žádné zprávy. Pro případné dotazy a reakce prosím využijte kontakty uvedené v sekci Kontakty.
Zpravodaj Bio-info vydává Mgr. Tomáš Václavík, Green marketing.




Hodnocení => průměr 120
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář