František Mariánek, 11. listopad 2009
Zpravodaj

Bio-info

Info portál pro snadnější marketing biopotravin

10. 11. 2009

Nové články:


Z domova

Takto si vážíme namáhavé práce krav – „dojnic“?

Reakce Společnosti pro zvířata na nedávné vylévání mléka do polí českými zemědělci.

Penny uvedl vlastní značku biopotravin Bio Style

Maloobchodní řetězec PENNY Market s.r.o.uvedl v říjnu do svých prodejen biovýrobky pod značkou "BIO style". Jedná se o 11 výrobků, vesměs z kategorie mléka a mléčných výrobků.

Výroční ceny Slow Food Prague 2009

Hnutí Slow Food Česká republika vyhlásilo, poprvé ve své historii, Výroční ceny Slow Food Prague pro rok 2009. Jedním z oceněných je také Biopekárna Zemanka.

Rozhovor Bio-info

Rozhovor Bio-info: Lenka Černá

Lenka Černá, M.A. vystudovala rozvojová studia a metody odstraňování chudoby na prestižním nizozemském Institutu sociálních studií. Život v rozvojových zemích poznala na vlastní kůži - žila 2 roky v Ugandě, kde založila projekt Adopce na dálku, který následující 3 roky vedla. Po 1,5 roce práce pro Rozvojové středisko MZV se společně s rodinnou firmou EXCELLENT PLZEŇ s.r.o. snaží prosazovat myšlenku FAIR TRADE jak mezi českou veřejností tak ve firmách.

Rozhovor Bio-info: Alexandra Ruberová

Společnost TopBio, a.s. představila začátkem listopadu nový internetový bioobchod pod vlastní značkou. Zákazníkům se tak otevírá možnost nákupu biopotravin v klidu a pohodě svého domova či kanceláře. Bio-info se zeptal Ing. Alexandry Ruberové, výkonné ředitelky TopBio, a.s., v čem je jejich internetový projekt jedinečný.

Biovíno

Tip na biovíno: Michlovského Laurot

Třetím červeným vínem v řadě za sebou bude po čase za tuzemské víno, tentokrát od rakvického vinařství Vinselekt Michlovský, a. s. a to z ročníku 2007 a hroznů odrůdy Laurot.


Hodnocení => průměr 082
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář