Renata Šarjaková, 1. říjen 2024
Veletrh privátních značek a ISM v Dubaji je u konce

Bezkonkurenčně nejsilnější veletrh ISM Middle East a Private Label v Dubaji, na kterém jsme kdy byli. A to není názor pouze můj, ale i všech vystavovatelů.

 

Samozřejmě i těch českých. I když se mnoho lidí obávalo letošního rozdělení akce a osamostatnění od mnohem většího Gulfood Manufacturing, nová pravidla této výstavy dokázala překvapit jak počtem vystavovatelů, tak návštěvníků.

Jak bylo mnohokrát sdíleno, hlavní únorový Gulfood odklonil veškeré sladkosti a čokoládové produkty na jejich nového obchodního partnera výstaviště Kolín, se kterým začalo na veletrhu ISM v Dubaji spolupracovat. Tím se automaticky ztrojnásobil počet vystavovatelů, kteří byli z Gulfoodu přesunuti a neskutečně tím tento veletrh podpořili. A bylo to opravdu znát, veletrh privátních značek, na kterém jsme měli náš český pavilon, byl umístěn cestou z hlavního vchodu k halám ISM. Také umístění českého stánku přímo v hlavní uličce opravdu přilákalo desítky zajímavých kontaktů denně. Jedna z našich firem na rohu hlásila již druhý den výstavy poslední vizitku, kterých měla na začátku 300 kusů.

Veletrhy ISM a Private Label představily více než 700 vystavovatelů z 50 zemí světa a zatím se odhaduje, že je navštívilo kolem 40 000 profesionálních návštěvníků. Do počtu nejsou započítání ti, kteří se registrovali skrze další dva doprovodné veletrhy Gulfood Green a Green Shoots. Přidáte se příští rok také?

Zpracoval:
Lukáš Zamrzla
zemědělský diplomat velvyslanectví ČR v Abú Dhabí
Mobil:+ 420 602 768 207, E-mail: lukas.zamrzla@mzv.gov.cz

 


Hodnocení 1 | 2 | 3 | 4 | 5 => průměr 292
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář