Renata Šarjaková, 21. prosinec 2005
Trend směrem k chlazeným jídlům
Nejen v USA, ale i v Německu je stále více lidí, kteří nemají čas věnovat se vaření. Přínosem pro ně je proto nabídka chlazených jídel.

„Mám málo času na vaření,“ stěžuje si 45 procent německých spotřebitelů. Mnozí nechtějí nebo nemohou každodenní přípravě jídla obětovat více času. Současná studie německé zemědělské společnosti z Bonnu hodnotila výskyt chlazených jídel na trhu s potravinami. Zjistilo se, že více než polovina spotřebitelů nakupuje chlazená jídla, protože jejich příprava zabírá málo času. V současné době se sleduje kvalita, čerstvost a chutnost, které se hodnotí při nákupu. Odpověď potravinářského oboru zní ano pro chlazené potraviny. Za tímto pojmem se skrývají chlazené, vysoce kvalitní čerstvé výrobky bez konzervačních látek s různými stupni přípravy a omezené trvanlivosti. Všechny výrobky potřebují kratší dobu na vlastní přípravu nebo se mohou spotřebovat okamžitě. Hodnocení kvality, chuti a způsobu náročnosti přípravy chlazených potravin tedy dopadá dobře. Trh s chlazenými potravinami vzrůstá v porovnání let 2003 až 2004 dvojnásobně. Ve skupině výrobků „chlazené snacky“ dokonce třikrát.
                                                                      Zdroj info ÚZPI


Hodnocení => průměr 139
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář