Renata Šarjaková, 17. prosinec 2007
Český trh s biopotravinami 2007
Společnost Green Marketing, vydává v současné době ročenku ČESKÝ TRH S BIOPOTRAVINAMI.
 
Společnost Green Marketing (Marketing pro ekologii) vydává novou publikaci, ročenku Český trh s biopotravinami ® 2007 (autor Mgr. Tomáš Václavík), obsahující každoročně zpracovávanou analýzu českého trhu s biopotravinami. Jsou zde zahrnuty nejdůležitější údaje o trhu, vývoji spotřeby, největších firmách v oboru a trendy dalšího vývoje. Český trh s biopotravinami nepřetržitě vzrůstá, jen za rok 2006 se jeho objem zvýšil o 49 % a do roku 2011 by měl ze stávajících 760 milionů Kč dosáhnout hodnoty 3,2 mld. Kč, což představuje nárůst o 35 % ročně. Ročenka obsahuje i čtyři případové studiefirem, které již na trhu slaví úspěchy, a poprvé přehled českého trhu s kontrolovanou přírodní kosmetikou. Objednávky na adrese
                                 
Zdroj: Ing. Olga Kopáčová

Hodnocení => průměr 035
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář