Renata Šarjaková, 6. prosinec 2023
Evropská komise v roce 2024 investuje 185,9 milionu EUR do propagace EU potravin

V roce 2024 plánuje Evropská komise pokračovat v propagaci potravin a nápojů ze zemí Evropské unie.

 

 

Kampaň s alokací 185,9 milionu EUR je určena k oslovení cílových skupin v sektoru B2B, B2G a koncových zákazníků, s cílem prezentovat kvalitu potravin z EU a zvýšit povědomí o režimech jakosti EU, produktech s chráněným označením původu a ekologických produktech EU.

Bude probíhat jak na vnitřním trhu EU (81,3 milionu EUR), tak i ve třetích zemích (85,1 milionu EUR). Mezi hlavní zahraniční trhy, na které se kampaň zaměří, patří Severní Amerika včetně USA, Čína, Japonsko, Jižní Korea a Singapur. V rámci výzvy pro USA bude realizována série projektů a účastí na výstavách, na kterých budou mít možnost participovat také české firmy a asociace ze sektoru potravin a nápojů. Program v USA bude zejména vhodný pro prezentaci vína, piva, likérů, cukrovinek a pekařského zboží.

Specifikace projektů a možnosti pro participaci českých subjektů budou zveřejněny na stránkách EK a v proexportním okénku webu eagri.cz v průběhu ledna 2024. Sledujte aktualizace a zapojte se do iniciativy Evropské komise na podporu exportérů.

Zpracovala: Tereza Černá, zemědělská diplomatka velvyslanectví ČR ve Washingtonu, D. C., tereza_cerna@mzv.cz

 

Hodnocení 1 | 2 | 3 | 4 | 5 => průměr 135
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář