Renata Šarjaková, 7. září 2022
Značka Regionální potravina získala prestižní ocenění za marketingovou kampaň

Komunikační kampaň na podporu značky kvality „Regionální potravina“ získala na včerejším slavnostním vyhlášení prestižních cen IMC Czech Awards celkem tři ocenění. 

 

Jedná se o zlato v kategorii Budování značky, stříbro za Integrovanou komunikaci a bronz v kategorii Veřejný zadavatel. Díky tomu se kampaň stala jedním z nejúspěšnějších marketingových projektů tohoto roku. Ocenění získala za dlouhodobou komunikaci, díky které ji vyhledává stále více zákazníků. Ta pochází z dílny agentury Momentum Czech Republic. Podle expertů z reklamního odvětví tak
jde o jeden z mála příkladů, kdy veřejná instituce pomocí moderního marketingu podporuje skutečně efektivně nějaký produkt nebo službu.

 „Značka Regionální potravina je postavena na lokálnosti a silných příbězích lidí, kteří za jejich vznikem stojí. A na stejném principu jsme postavili i loňskou kampaň na její podporu.


Dlouhodobě se ukazuje, že sázka na kvalitu a silnou značku je pro producenty cesta, jak nespadnout do spirály slev a cenových akcí, které by pro většinu z nich byly dlouhodobě neudržitelné,“ říká Kateřina Ratajová, ředitelka Odboru administrace podpory kvalitních potravin Státního zemědělského a intervenčního fondu (SZIF), která má realizaci kampaní na starosti.


Kampaň na podporu kvalitních potravin je dlouhodobý projekt, který má už více než deset let na starosti právě SZIF. Jeho kampaně sbírají prestižní ocenění celkem pravidelně, v minulých letech dostal například několik cen za podporu národní značky Klasa. Díky kampaním se výrazně zlepšuje vnímání i prodeje komunikovaných značek. Například znalost označení „Regionální potravina“ vzrostla za poslední tři roky ze 46 % na 59 %, výrazně také zvyšuje důvěru v lokální produkci, čerstvost a preference spotřebitelů směrem ke kvalitním surovinám. Více než 2/3 respondentů také uvedli, že by chtěli nějakou místní specialitu s tímto označením vyzkoušet.


Zájem je i ze strany výrobců, kdy počet žadatelů o toto ocenění pravidelně roste. Nyní je držitelem ocenění Regionální potravina celkem 376 producentů s 525 produkty.
Pro případné dotazy je k dispozici infolinka SZIF na telefonním čísle 222 871 871 nebo e-mailu info@szif.cz.


Miroslav Bína
tiskový mluvčí
e-mail: press@szif.cz
mobil: +420 733 696 550
Kontakt: Oddělení tiskové SZIF, tel.: +420 733 696 550, e-mail: press@szif.cz


Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) je akreditovanou platební agenturou pro provádění opatření Společné zemědělské politiky financovaných z Evropského zemědělského záručního fondu, Evropského zemědělského fondu pro rozvoj venkova a Evropského námořního a rybářského fondu. Je zprostředkovatelem finanční podpory z Evropské unie a národních zdrojů. V současné době SZIF administruje režimy podpor 1. a 2. pilíře Společné zemědělské politiky a Národní dotace. Konkrétně se jedná o přímé platby, tržní opatření a Program rozvoje venkova. SZIF rovněž administruje národní značky kvalitních potravin KLASA a Regionální potravina. SZIF má v současné době 7 regionálních odborů a dalších 65 lokalizovaných pracovišť, která poskytují služby žadatelům přímo v místě jejich působení. Více informací na www.szif.cz.

 

Hodnocení 1 | 2 | 3 | 4 | 5 => průměr 021
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář