Renata Šarjaková, 5. duben 2016
SZIF dokončil výběr agentur ve veřejné zakázce na podporu kvalitních potravin
Výběrové řízení na propagační a informační kampaň kvalitních potravin, které Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) odstartoval v dubnu loňského roku, má všechny své vítěze.

 

O zakázku, která byla poprvé rozdělena do čtyř částí, byl obrovský zájem.

Z 34 nabídek od 18 agentur se jejími vítězi pro jednotlivé části staly společnosti McCann - Erickson Prague, spol. s r.o., 1 YEAR & MORE PRODUCTION s.r.o., Knowlimits, s.r.o. a AL-Systém EXPO s.r.o.


Veřejná zakázka v předpokládané hodnotě 298 milionů Kč byla na rozdíl od předchozích let rozdělena do čtyř částí:
1. Strategická, kreativní a PR část
2. Realizační část
3. Mediální část
4. Expoziční část

Ve strategické, kreativní a PR části zvítězila nabídka McCann - Erickson Prague, spol. s r.o., která svým rozsahem a úrovní zpracování nejlépe korespondoval a se zadáním zadavatele, zároveň se jednalo o nejzajímavější kreativní nápad. Průvodcem kvality se stane panáček, který bude hlavní atributy kvality vysvětlovat zábavnou formou tak, aby motivoval zákazníky k „nakupování kvality s chutí“.


V realizační části nejlépe obstála nabídka společnosti 1 YEAR & MORE PRODUCTION s.r.o. díky nadstandardní úrovni „scénáře“ hosteskové
a ochutnávkové podpory v rámci vybraných akcí, soutěží a roadshow.


Návrh motivační podpory zaujmout spotřebitele byl ohodnocen za velmi vysoký s výrazným potenciálem zaujmout zákazníka.


Vítězem mediální části se stala agentura Knowlimits, s.r.o., její navržená strategie a mediální mix má dle hodnotitelské komise největší potenciál oslovit všechny cílové skupiny a informovat je o spotřebitelských přínosech kvalitních potravin.


Hodnotitelská komise vyhodnotila tuto nabídku za nejpřínosnější a maximálně efektivní.
Pro expoziční část byla za nejvhodnější ho uchazeče vybrána agentura AL - Systém EXPO s.r.o., jejíž architektonické návrhy výstavních expozic jsou vysoce reprezentativní, originální, atraktivní a s vysokou komunikační úrovní směrem ke spotřebiteli.


Agentura se SZIF na základě podepsané smlouvy spolupracov ala již na několika veletrzích v letošním roce.


Kontakt: Vladimíra Nováková, tisková mluvčí SZIF, tel.: +420 222 871 668, mobil: +420 733 696 550, e-mail: info@szif.cz


Protože výběr nejvhodnějšího uchazeče probíhal postupně dle členění zakázky, jsou v současné době již podepsány smlouvy s agenturami pro druhou až čtvrtou část. S vítěznou agenturou pro strategickou, kreativní a PR část bude smlouva podepsána v nejbližších dnech. Ve všech případech se jedná o rámcovou smlouvu na období 2 let od podpisu smlouvy.


Cílem spolupráce s uvedenými agenturami je edukace spotřebitelů v otázkách kvality potravin a snaha o změnu v preferencích zákazníků, aby při nákupu upřednostňovali potraviny s garantovanou kvalitou.

Vladimíra Nováková
tisková mluvčí SZIF


Hodnocení 1 | 2 | 3 | 4 | 5 => průměr 086
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář