- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
Do výběrového řízení na podporu kvalitních potravin se přihlásilo 18 agentur
Zájem ze strany uchazečů byl mimořádný. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) obdržel celkem 34 nabídek od 18 agentur. Hodnotitelská komise bude nyní vybírat nejvhodnější uchazeče pro každou ze čtyř samostatných částí zakázky.
Veřejná zakázka, o které SZIF již informoval v souvislosti s uveřejněním zadávací dokumentace, je nově zaměřena obecněji na podporu kvalitních potravin. Na rozdíl od předchozích let se nyní nesoutěží jako komplexní zakázka, ale je rozděleno do čtyř částí:
1. Strategická, kreativní a PR část
2. Realizační část
3. Mediální část
4. Expoziční část
Ze 34 nabídek bylo pro první část podáno 9 nabídek, pro druhou část také 9, pro třetí část jich přišlo 7 a k poslední, čtvrté části, SZIF obdržel 9 nabídek. Jmenný seznam agentur, které zaslaly své nabídky, je uveden v tabulce na následující straně.
Nabídky bude nyní posuzovat 9členná hodnotitelská komise. S nejvhodnějšími uchazeči bude uzavřena rámcová smlouva na období 2 let od podpisu smlouvy.
Předpokládaná hodnota zakázky celkem za všechny uvedené čtyři části je 298 milionů Kč. SZIF bude na základě uzavřených rámcových smluv zadávat dílčí zakázky na požadovaná plnění.
Cílem propagační a informační kampaně bude zejména edukace spotřebitele v otázkách kvality potravin. Čeští spotřebitelé se při nákupu potravin stále primárně orientují podle ceny bez ohledu na kvalitu potravin, případně neumí kvalitu dostatečně definovat a rozpoznat. Výsledkem úspěšné komunikace by měla být změna v preferencích zákazníka, kdy bude při nákupu upřednostňovat potraviny s garantovanou kvalitou.
Vladimíra Nováková
tisková mluvčí SZIF
Seznam přijatých nabídek je k dispozici http://www.apic-ak.cz/data_ak/15/z/AgenturyQpotr.pdf