Renata Šarjaková, 19. únor 2015
Ministerstvo zemědělství připravuje zásadní změny v zadávání marketingových zakázek na kampaně „Klasa“ a „Regionální potravina“
Ve středu 25. února v 15.00 hodin se v budově Ministerstva zemědělství uskuteční tzv. předběžná tržní konzultace k veřejné zakázce „Propagační kampaň na podporu kvalitních potravin - KLASA“.

 

Na této konzultaci chceme jednotlivým mediálním a marketingovým agenturám představit zcela nový koncept zadávací dokumentace na kampaně KLASA a Regionální potravina.

Před vyhlášením veřejné zakázky budou představeny předpokládané zadávací podmínky všech částí veřejné zakázky potenciálním dodavatelům a široké veřejnosti.

Ministerstvo zemědělství plánuje vyhlásit jedno zadávací řízení rozdělené na čtyři samostatné části. Uchazeči mohou podat své nabídky libovolně, tedy do jedné nebo do více částí veřejné zakázky:

1.    Strategická a kreativní část

2.    Realizační část

3.    Mediální plánování a mediální nákup

4.    Veletrhy a výstavy

Předběžná tržní konzultace podle nové evropské zadávací směrnice (čl. 40 směrnice 2014/24/EU) je možností zadavatele předtím, než vyhlásí veřejnou zakázku, komunikovat s dodavateli a zjišťovat jejich možnosti a návrhy řešení. Tento postup je možný již podle současné legislativy. Možnost účastnit se tohoto jednání má kdokoliv, informace o jednání je součástí uveřejněného předběžného oznámení, které je přístupné ve Věstníku veřejných zakázek i v Úředním věstníku EU.

Dodavatelé se mohou registrovat nejpozději do 20. února 2015 na adrese: zuzana.sopouskova@szif.cz V registraci dodavatelé uvedou název instituce a jména zúčastněných osob.

Hynek Jordán

ředitel Odboru komunikace MZe


Hodnocení => průměr 102
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář