Renata Šarjaková, 8. říjen 2013
Pojízdná prodejna představila regionální pochoutky po celé republice
Prodejna skrytá ve speciálně upravené dodávce se zelenomodrým logem Regionální potravina ukončila 15. září své putování.

 Od začátku prázdnin navštívila 32 koutů Čech i Moravy a najela téměř 6 tisíc kilometrů. Její misí bylo představit oceněné výrobky ve všech 13 regionech a vysvětlit zákazníkům napřímo, v čem jsou produkty se značkou Regionální potravina lepší. Celkově se jí podařilo oslovit přes 80 tisíc zákazníků.

Ti si mohli u pultu prodejny vybrat z nabídky 82 výrobků od 48 producentů. Mnohé kolemjdoucí mohla přesvědčit k nákupu vybraná chuť oceněných výrobků – celkem prodejna nabídla přes 11 tisíc ochutnávkových porcí. A jaké produkty měly u zákazníků největší úspěch? „Největší zájem byl tradičně o sýry a uzeniny. V počtu prodaných kusů zvítězily sýry od Miltry – Královský archivní sýr a Polooštěpek, na třetím pomyslném žebříčku se umístil Dezertní sýr z Olešnice,“ říká vedoucí oddělení podpory značek Klasa a Regionální potravina Kateřina Ratajová. Z uzenin a masných výrobků se dobře prodávala Pašerácká klobása od firmy Carnex a Bítešská hrubá paštika od Uzenin a lahůdek Sláma.

Prodejna navštívila nejčastěji místa spjatá s regionální gastronomií – farmářské trhy, jarmarky a slavnosti, nechyběla ani na místních slavnostech, většinou spojených s vyhlášením letošních vítězů značky. Personál prodejny provedl mezi zákazníky a kolemjdoucími dotazníkové šetření na vzorku téměř tisíce dotázaných. Většina dotázaných značku znala a spojuje si ji s kvalitními výrobky z regionů, uvítali by však širší nabídku oceněných výrobků v běžných obchodech.


zdroj: Ministerstvo zemědělství ČR »


Hodnocení => průměr 113
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář