Odkazy
- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
Aktuality
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
František Mariánek, 8. červenec 2013
Tisková zpráva MZe ČR
Tisková zpráva MZe ČR
O titul Regionální potravina se ucházelo více než tisíc výrobků
8.7.2013
Tisková zpráva – Výrobci do
čtvrtého ročníku soutěže Regionální potravina letos přihlásili celkem 1082 potravinářských výrobků. Hodnotitelské komise vybraly v devíti kategoriích 101 z nich. Tyto výrobky mají pro následující čtyři roky právo užívat logo Regionální potravina.B
ěhem tohoto období je garantována kvalita, původ surovin a řada dalších aspektů, které byly důvodem ocenění výrobku.Sout
ěž Regionální potravina se vyhlašuje ve všech 13 krajích České republiky. Letos se soutěže účastnilo na 362 výrobců.Potraviná
řský výrobek, který usiluje o udělení značky, musí být vyroben v příslušném regionu ze surovin z tohoto regionu, nebo pokud je to z objektivních důvodů nutné, z tuzemských surovin.Sout
ěží se v devíti kategoriích. Projekt je koncipován tak, že v každé z nich může získat značku Regionální potravina jen jeden výrobek. Nejsilněji bývá tradičně zastoupena kategorie masných výrobků a kategorie pekařských výrobků.Sout
ěž Regionální potravina se zaměřuje především na malé a střední výrobce potravin. Projekt vychází vstříc sílícímu zájmu veřejnosti o kvalitní potraviny od tradičních regionálních výrobců. Za dobu existence této soutěže poroty ocenily 374 potravinářských výrobků.Sout
ěž provází marketingové aktivity podporující značku Regionální potravina. Ministerstvo zemědělství ve spolupráci se Státním zemědělským a intervenčním fondem ji budou prezentovat nejen v tisku, televizi a rozhlase, ale také například na farmářských trzích a v místních sítích maloobchodních prodejen.Více informacích o sout
ěži Regionální potravina najdete na www.regionalnipotravina.cz, kde je například seznam míst prodeje oceněných potravin.Tiskové odd
ělení MZe
Hodnocení
=> průměr 122