Odkazy
- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
Aktuality
- 5. listopad 2024:
Advent je zpět!
... více - 5. listopad 2024:
Seminář "Protierozní ochrana půdy v dotačních a legislativních podmínkách"
Regionální agrární komora Ostrav ... více - 24. říjen 2024:
Co dělat na pozemcích postižených záplavami?
Opatření, která můž ... více
Přispěvovatel , 10. červenec 2013
Nabídka farmářských trhů, letních slavností i místních dožínek se o prázdninách rozšíří o ty nejlepší potraviny z našich regionů.
Nabídka farmářských trhů, letních slavností i místních dožínek se o prázdninách rozšíří o ty nejlepší potraviny z našich regionů.
Pojízdná prodejna plná regionálních potravin objede česká i moravská města
2.7.2013 Na čtyřicet oceněných výrobků bude k dostání ve speciální pojízdné prodejně s logem Regionální potravina. Turné po českých a moravských městech zahájí prodejna v pátek 5. července v Českých Budějovicích a zakončí 15. září na Zahradě Čech v Litoměřicích.
Poctivé uzeniny, jogurty z minimlékáren, sýry od farmá
řů, sladké speciality, 100% mošty či piva z malých pivovarů a mnoho dalších výrobků nabídne prodejna během 32 celodenních zastávek v českých a moravských regionech. Naváže tak na loňské úspěšné putování, kdy se prodejna s výrobky oceněnými značkou Regionální potravina těšila velké přízni zákazníků. Nabízené produkty bude letos opět možné ochutnat i zakoupit. „Cílem je oslovit co nejvíce spotřebitelů a informovat je o existenci značky. Ochutnávka jim dá jedinečnou možnost se přesvědčit, že značku Regionální potravina dostanou opravdu ty nejlepší potraviny z regionů,“ říká ředitelka odboru komunikace Ministerstva zemědělství Eva Chaloupková.Pojízdná prodejna navazuje na trend farmá
řských trhů, kde se sortiment potravin z regionů běžně prodává. Zákazníci díky nákupu přímo od výrobce vědí, odkud nakoupené potraviny pochází, jak se vyrábí a z jakých surovin. Mají záruku větší čerstvosti a mnohdy i lepší ceny než v maloobchodě. Svou pojízdnou prodejnu mají mnohdy i sami farmáři. Například František Němec z Vysočiny, který získal značku Regionální potravina v roce 2012. S pojízdnou prodejnou Farmy rodiny Němcovy objíždí osm regionů a nabízí především mléčné výrobky z vlastní produkce. „Dnešní farmáři nečekají na zákazníky, až k nim přijdou a nakoupí si přímo ze dvora. To funguje také, ale ne všichni na takový způsob nákupu mají čas. Pojízdná prodejna je proto dobrým doplněním, můžu s ní oslovit jinou skupinu,“ vysvětluje František Němec.O p
říjezdu pojízdné prodejny s logem Regionální potravina do jednotlivých regionů budou informovat regionální rádia i inzerce v místních médiích.Šárka Augustinová
E-mail:
sarka.augustinova@ogilvy.com, tel.: 601 388 213
Hodnocení
=> průměr 101